– Obecnie w Polsce obserwujemy dynamiczny wzrost rynku handlu nowoczesnego. W celu wyrównywania szans małych punktów handlowych względem większych konkurentów Comp wprowadził na rynek rozwiązanie w postaci M/platform. Dzisiaj brak stałych, atrakcyjnych promocji to główny powód utraty konkurencyjności sklepów tradycyjnych w relacji do nowoczesnych i zorganizowanych sklepów rynku detalicznego w Polsce. Nasze narzędzie, z którego w coraz większym stopniu korzysta tradycyjny handel, a oferowane w postaci atrakcyjnych dla konsumentów końcowych promocji ma wesprzeć polski rodzimy handel – wyjaśnia w rozmowie z dziennikarzem Forbes Robert Tomaszewski, Prezes GK Comp. – Wymierną korzyścią dla polskich przedsiębiorców korzystających z M/platform będzie możliwość realnego i stopniowego zwiększania swoich dochodów, a co za tym idzie rentowność biznesu. Z kolei konsumenci otrzymają możliwość zakupu danych produktów po promocyjnych cenach bez względu na obecną lokalizację w Polsce.
Cała rozmowa tutaj: Technologiczna rewolucja uratuje małe polskie sklepy?