Jak tworzyć innowacyjne produkty i usługi? Jak stworzyć firmę z potencjałem do kreowania innowacji? Jakie przykłady obrazują innowacyjność w poszukiwaniu sposobu na zaspokojenie rynkowych potrzeb?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań warto poszukać w najnowszym raporcie „Innowacyjność. Globalne szanse, lokalne lęki”, który powstał przy współudziale ekspertów Comp S.A.
Cały raport można znaleźć pod linkiem: Raport
Z raportu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wynika, że aż 40 proc. Polaków deklaruje, że posiada inteligentne przedmioty. Ten odsetek będzie rósł, ekosystem będzie coraz potężniejszy. To szansa dla doskonałych naśladowców, którzy stworzą świetne i zaskakujące aplikacje. To też szansa dla innowatorów, których wizja wykracza poza istniejące ramy. Zamiast wypełniać ekosystem, poszerzają go.
– (…)Przybliżenie usługi klientowi to jedna z największych potrzeb rynku. Doszliśmy do wniosku, że zamiast tworzyć nową sieć usługową, lepiej będzie obecnie rozproszonych użytkowników urządzeń fiskalnych w taką sieć połączyć. To jest geneza M/platform – tłumaczy Jacek Papaj, Prezes Zarządu Comp S.A.
– (…)Naszym celem jest zmiana toku myślenia o urządzeniach fiskalnych, które nie muszą być jedynie maszynami do rejestrowania obrotu. Dzięki połączeniu z Internetem mogą stać się integratorami szeregu usług, budując lojalność klientów – dodaje Krzysztof Urbanowicz, Wiceprezes Zarządu Comp S.A.
Więcej cennych informacji w raporcie „Innowacyjność. Globalne szanse, lokalne lęki”.